ساویو سوسا: از حضور پورحیدری استقبال می‌کنم / پیروزی مقابل کوثر

سرمربی تیم فوتبال شن سا اراک گفت: با حضور منصور پورحیدری در تیم هیچ مشکلی ندارم.

ساویو سوسا پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر کوثر لرستان در خرم آباد با بیان این گفت: در این دیدار شن‌سا کاملا بهتر از کوثر ظاهر شد و پیروزی حق ما بود.

وی با بیان اینکه این دیدار می توانست گل‌های زیادی داشته باشد، اظهار کرد: بازیکنان شن سا تلاش زیادی طی 90 دقیقه انجام دادند ولی متاسفانه توپ‌های ما وارد دروازه‌ی کوثر نمی شد.

سرمربی تیم فوتبال شن سا اراک با بیان اینکه تنها برای کسب سه امتیاز به خرم آباد آمده بودیم، بیان داشت: گل دقایق آخر ما بر اساس یک برنامه تمرین شده به ثمر نشست هرچند می‌بایست با گل‌های زیادتر پیروز می شدیم.

سوسا ادامه داد: شن سا در مقابل حریفان قوی تر از کوثر مانند برق شیراز، نفت و... امتیاز کسب کرده و این پیروزی مقابل کوثر به هیچ وجه اتقاقی نبود.

وی درمورد شایعاتی مبنی بر سرمربیگری منصور پورحیدری در تیم شن سا گفت: مسئله به هیچ وجه این طور نیست، فعلا من سرمربی هستم و تا زمانی که کار هدایت شن سا را به عهده دارم از هیچ تلاشی دست برنخواهم داشت.

ساویو سوسا با بیان اینکه من مربی جوانی هستم و کسب افتخار و تجربه از اولویت های کاری من است، افزود: با حضور منصور پورحیدری در تیم شن سا هیچ مشکلی ندارم و استقبال هم می کنم.

منبع:سایت رسمی شن سا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد