حریفان از رویارویی با شن سا وحشت دارند

   

مدیرعامل باشگاه شن‌سا اراک خواستار توجه بیشترفدراسیون فوتبال به لیگ آزادگان شد و گفت: پخش مستقیم مسابقات لیگ یک از شبکه‌های استانی، گامی موثر در رشد و توسعه فوتبال ایران و کم شدن حواشی لیگ دسته اول خواهد بود... 

 

   


 

 

سرمربی برزیلی تیم فوتبال شن‌سا اراک گفت: برای رسیدن به مکان‌های بالایی جدول چاره‌ای جز کسب سه امتیاز در دو بازی آینده نداریم.  

 

 

ساویو سوسا پیش از دیدار تیمش برابر پتروشیمی تبریز افزود: در یک هفته آینده دو بازی خانگی برابر تیم‌های پتروشیمی تبریز و مهرکام پارس تهران را در پیش داریم که پیروزی در این دو مسابقه از اهمیت بسیار زیادی برای ما برخوردار است.

 

مدیرعامل باشگاه شن‌سا اراک خواستار توجه بیشتر فدراسیون فوتبال به لیگ آزادگان شد و گفت: پخش مستقیم مسابقات لیگ یک از شبکه‌های استانی، گامی موثر در رشد و توسعه فوتبال ایران و کم شدن حواشی لیگ دسته اول خواهد بود.

سیدمحمد مرتضوی‌نژاد در نشستی خبری افزود: اواخر تابستان سال گذشته که عدم حمایت مجتمع آلومینیوم از ورزش قطعی شد، مسوولان استان تلاش زیادی برای پیدا کردن اسپانسر تیم‌های تحت پوشش این شرکت از جمله تیم فوتبال آلومینیوم انجام دادند تا اینکه، آخرین و تنها راهی که به ذهن مسوولان رسید این بود که امتیاز تیم به باشگاه شن‌سا واگذار شود و ما هم برای کمک به فوتبال استان وارد عرصه شدیم.

وی ادامه داد: آن زمان در واقع هیچ تیمی را به ما تحویل ندادند بلکه، یک اسم و یک امتیاز را تنها در فاصله 18 روز مانده به شروع لیگ تحویل گرفتیم که این مسئله کار ما را فوق‌العاده سخت می‌کرد اما، با در نظر گرفتن تمامی این شرایط، تصمیم گرفتیم این بار در عرصه فوتبال به ورزش استان کمک کنیم.

مرتضوی‌نژاد تصریح کرد: ابتدای فصل ما هرگاه به دنبال آورن مربی و یا بازیکنی بودیم، با مسائلی روبرو می‌شدیم که تاسف برانگیز بود اما، در نهایت شن‌سا کار خود را با حضور 17 بازیکن بومی و جوان آغاز کرد.

وی با بیان اینکه در رابطه با مسائل پشت پرده لیگ یک با کفاشیان چند بار صجبت‌ کرده‌ام، تصریح کرد: حضور مربیان و بازیکنان سرشناس در لیگ آزادگان نشان از اهمیت و سطح بالای این لیگ دارد اما، نباید این مسابقات تحت سایه لیگ برتر قرار داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه شن‌سا اراک با اشاره به مشکلات این باشگاه در یک سال اخیر، تصریح کرد: قصد بیان مشکلات و یا بیان مسائل حاشیه‌ای را ندارم اما، این روزها کسانی که از عملکرد شن‌سا سخن می‌گویند، به یاد بیاورند که ما کارمان را در چه شرایطی آغاز کردیم؛ ما چیز خارق‌العاده‌ای که از مسوولان نمی‌خواهیم؛ تنها خواسته ما این است که به تیم شن‌سا فرصت داده شود تا به شرایط ایده‌آل خود نزدیک شود؛ مسوولان مطمئن باشند ما همان‌طور که در فوتسال پاسخ اعتمادشان را دادیم، در فوتبال هم این کار را خواهیم کرد و شک نکنید با کاری که امسال در فوتبال اراک آغاز کرده‌ایم، از سال آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

وی افزود: از طرفی عادت بدی که در فوتبال اراک مرسوم شده این است که در اواخر مسابقات همواره صحبت‌هایی در خصوص نمایندگان فوتبال این شهر مطرح می‌شود که در آغاز فصل آینده عملا شاهد تحقق این صحبت‌ها نیستیم؛ اینکه اراک سال بعد تیمی با قدرت بالا و با فلان بازیکن و مربی مطرح در لیگ آزادگان خواهد داشت، به شعاری تکراری تبدیل شده است و برای یک بار هم که شده این اجازه را مسوولان بدهند تا تیمی که کار پایه‌ای را در فوتبال اراک آغاز کرده، اهداف خود را در حداقل دوسال پیگیری کند.

مدیرعامل باشگاه شن‌سا اراک افزود: مگر در سال‌های گذشته چندین و چند میلیارد تومان در فوتبال این شهر هزینه نشد؛ این هزینه‌ها چه سودی برای فوتبال استان داشت، آیا با این اعتبار نمی‌شد حداقل دوهزار فوتبالیست‌ در استان تربیت کرد تا پشتوانه‌ای برای فوتبال ما باشد؟

مرتضوی‌نژاد با دفاع از عملکرد تیم فوتبال شن‌سا در مسابقات این فصل لیگ آزادگان گفت: برخی‌ها طوری در مورد عملکرد شن‌سا صحبت‌ می‌کنند که انگار ما در لیگ یک آبروی فوتبال اراک را برده‌ایم؟ امروز به جرات می‌گویم تمام تیم‌های لیگ یکی از رویارویی با شن‌سا حتی در خانه خودشان وحشت دارند و این مسئله را می‌توانید از مربیان سرشناسی چون بگوویچ، فیروز کریمی و دینورزاده سوال کنید؛ اعتقاد راسخ دارم که تیم کنونی شن‌سا با همه مشکلاتی که دارد، یک سر و گردن از لیگ آزادان بالاتر است و این گفته در دیدارهای تدارکاتی که برابر تیم‌های سرشناسی چون پرسپولیس و راه‌آهن در تهران برگزار کردیم مشاهده شد.

مرتضوی‌نژاد با بیان اینکه سال آینده فوتبال اراک همانند فوتسال ساوه با شن‌سا زبانزد خواهد شد، اظهار کرد: خواسته من از رسانه‌های استان این است که مسوولان استان را از نگرانی در مورد وضعیت تیم شن‌‌سا در بیاورند؛ باور کنید با کمی تزریق روحیه و انگیزه، همین تیم کنونی شن‌سا در این فصل عملکردی بهتر از این در لیگ آزادگان خواهد داشت؛ ما به دنبال انجام کار پایه‌ای در فوتبال اراک هستیم تا آینده فوتبال این شهر تضمین شود؛ امروز تنها باشگاهی که در لیگ یک کار اساسی و پایه‌ای انجام می‌دهد شن‌سا است و امروز شاهد درخشش فوتبالیست‌های استان مرکزی در لیگ‌های نونهالان، نوجوانان و امیدهای استان تهران هستیم که همین‌ها پشتوانه فوتبال شن‌سا در آینده خواهند بود.

وی در مورد صحبت‌های مطرح شده پیرامون اختلاف نظر با مدیرکل تربیت بدنی استان مرکزی اظهار کرد: اختلاف‌نظر و اختلاف سلیقه در هر مجموعه‌ای وجود دارد و اصلا بدون اختلاف نظر پیشرفتی حاصل نمی‌شود؛ ما همواره به دنبال تعامل با مسوولان استان از جمله اداره کل تربیت بدنی استان بوده‌ایم؛ درست است که امتیاز تیم آلومینیوم به باشگاه شن‌سا واگذار شده اما، اگر تعاملی نباشد کار کردن هیچ فایدهای نخواهد داشت. البته در همین جا باید از حمایت‌های استاندار مرکزی، معاون عمرانی استاندار و اداره‌کل تربیت بدنی تقدیر و تشکر کنم که این حمایت‌ها انصافا ما را به آینده امیدوار کرده است.

مدیرعامل باشگاه شن‌سا اراک در پایان در خصوص انتخاب منصور پورحیدری به عنوان مدیرفنی شن‌‌سا گفت: پورحیدری از افراد با تجربه و با دانش فوتبال ایران است که مطمئنا تجربیات وی کمک خوبی به شن‌سا در ادامه لیگ آزادگان خواهد کرد؛ البته ما از وی درخواست کردیم در مسابقات روی نیمکت حضور داشته و از نزدیک به تیم کمک کند اما، وی خواستار نظارت بر تیم شد.

نظرات 1 + ارسال نظر
اسطوره ۲۸ جمعه 3 اردیبهشت 1389 ساعت 02:55 ب.ظ http://juventus2.persianblog.ir

سلام
به امید پیروزی شن سا در جمعه............
ممنون که لینکم کردی..............
من هم شما را لینک کردم.............
عاشقان یوونتوس و اسطوره ۲۸

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد