جراحی نکنم ، به چند بازی آخر می رسم

جراحی نکنم ، به چند بازی آخر می رسم


حسین عبدی کاپیتان محبوب تیم اراک در فصل گذشته رقابت های لیگ دسته یک باشگاههای کشور در حالی که پیش از بازی مورد تشویق مکرر تماشاگران قرار گرفته بود، گفت: مدت هاست با مصدومیتی که برایم به وجود آمده دست و پنجه نرم می کنم و هم اکنون نیز تحت نظارت پزشک هستم. وی ادامه داد: نتایج آزمایش روی پایم به زودی مشخص خواهد شد و اگر به تشخیص پزشکان نیازی به عمل جراحی نداشته باشم به چند بازی آخر می رسم و در غیر این صورت باید به فکر فصل بعد باشم.  

                   

شن سا مظلوم واقع شده  

عبدی با اشاره به تاخیر زیاد در شروع به کار تیم در ابتدای فصل تصریح کرد: با این حال شن سا نتایج قابل قبولی گرفته اما کمی مظلوم واقع شده و می بایست حمایت بیشتری شود تا به جایگاه واقعی خود در جدول برسد.  


 

 

 حضور تماشاگران به من انگیزه می دهد

اندرلی اندرسون زننده 2 گل تیم شن سا در دیدار با پتروشیمی   گفت: این تماشاگران هستند که با حضور خود به ما روح و جان می دهند و من انگیزه بالای خود را مدیون آن ها هستم . وی ادامه داد: از مسئولین که از تیم حمایت می کنند متشکرم.(ما که حمایتی ندیدیم!) 

   
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد