شن سا حریف ضد فوتبال نشد!

در تقابل با سیستم ۰-۰-۱۰ شکست خوردیم

شن سا اسیر ضد فوتبال

در روزی که بازی چندان راضی کننده ای از تیم شهرمان ندیدیم در مقابل حریفی که تنها برای گرفتن یک امتیاز به اراک آمده بود باختیم.تیمی که از سوی یکی از منفورترین چهره های فوتبالی در نزد هواداران اراکی هدایت می شد و از همان نیمه اول با ارائه یک بازی بسته و با تکیه بر ضد فوتبال درصدد کسب یک امتیاز برآمد اما بدشانسی ما اراکی ها ۳ امتیاز را برایشان به ارمغان آورد.به حد کافی به این چهره منفور در استادیوم لطف کردیم(به خصوص موقع خروج از استادیوم) اما بازهم به او میگوییم که به خاطر خیانتی که در حق جوانان اراکی کرد از او نمی گذریم و تا دنیا دنیاست نفرت از او را در قلبمان بایگانی می کنیم.اگر دوباره به اراک آمد پورشور تر از قبل در مقابلش ظاهر می شویم و اگر هم گذرش به اقلیم عشق نیفتاد که هیچ...

به هر حال دلاور مردان شن سا امروز در مقابل تیمی که ضدفوتبال بازی می کرد شکست خوردند اما انشاا... و به یاری خداوند در بازیهای آینده این شکست را جبران می کنند. ما هم همچنان دست از حمایت نمی کشیم و از این جوانان حمایت می کنیم حتی اگر به لیگ دو سقوط کنند.

زنده باد فوتبال پاک          زنده باد شن سا         زنده باد مرتضوی کبیر  

 

منبع:شن سا دلان

نظرات 5 + ارسال نظر
آزاده پنج‌شنبه 9 اردیبهشت 1389 ساعت 12:29 ق.ظ http://dibache.blogsky.com/

به امید موفقیتتتتتتتتتتتتتتتت

شادمان جمعه 10 اردیبهشت 1389 ساعت 07:16 ب.ظ

به گزارش خبرگزاری کارچان و به نقل از پایگاه خبری سازمان، در حکم محمد مرتضوی برای علی طایی آمده است: بنا به پیشنهاد قایم مقام شن سا و مهندس بازوند و نظر به سوابق و تجارب مدیریتی جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان رئیس کانون هواداران شن سا منصوب می‌شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره گیری از کلیه امکانات، منابع و استعدادهای موجود و با منطقی و عادلانه در مناطق مختلف استان در پیشبرد اهداف نظام مقدس شن سا اراک و اعتلای ورزش استان همواره موفق و مؤید باشید.
علی طایی تا پیش از این به عنوان طبال استادیم انجام وظیفه کرده است.
انتهای پیام/

علی طایی جمعه 10 اردیبهشت 1389 ساعت 09:03 ب.ظ

هنوز در شوک باخت هستیم

امیندینهو جمعه 10 اردیبهشت 1389 ساعت 09:53 ب.ظ http://shensadelan.blogfa.com

سلام.مجبور شدیم برای حمایت دوباره برگردیم...

خبرنگار شنبه 11 اردیبهشت 1389 ساعت 04:49 ق.ظ http://reporter.blogsky.com/

سلام قالب وبتون شبیه سپاهانه


با تازه ترین ها از ورزش اراک به روزیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد