دیدار برابر مهرکام پارس خستگی در بازیکنان شن‌سا مشهود بود

مربی تیم فوتبال شن‌سا اراک خستگی را عامل اصلی شکست تیمش برابر مهرکام‌پارس تهران عنوان کرد.

 

 

 

 

 علی رشیدی افزود: در این دیدار به هیچ عنوان در حد و اندازه خودمان ظاهر نشدیم و در پایان با گلی که خودمان تقدیم حریف کردیم، نتیجه را واگذار کردیم.

وی ادامه داد: محسن الیاسی در این فصل در درون دروازه بازی‌های خوبی برای شن‌سا انجام داده اما، در این دیدار به مانند همیشه نبود و مطمئنا اگر 10 بار دیگر هم آن صحنه دقایق پایانی اتفاق بیفتد، شاهد باز شدن دروازه نخواهیم بود.

رشیدی با اشاره به خستگی تیمش تصریح کرد: در 10 روز گذشته دو بازی سخت و حساس را برابر کوثر و پتروشیمی برگزار کردیم که همین دو بازی، فشار زیادی به بازیکنان ما وارد کرد و در دیدار برابر مهرکام پارس هم خستگی در بازیکنان شن‌سا مشهود بود.

وی با بیان اینکه تیم مهرکام‌پارس برای کسب یک امتیاز به اراک آمده بود، افزود: با شناختی که از جواد زرینچه داشتیم، می‌دانستیم که این تیم با یک سیستم و ساختار دفاعی برابر حریفان بازی می‌کند و سال گذشته هم در اراک با همین شیوه بازی‌های زیادی را پیروز شد.

مربی تیم فوتبال شن‌سا اراک در پایان خواستار حضور منصور پورحیدری بر روی نیمکت این تیم شد و به خبرنگار ایسنا گفت: حضور پورحیدری در چند هفته اخیر از نظر روحی و نظم تیمی کمک زیادی به ما کرده است اما، به اعتقاد من حضور وی بر روی نیمکت و در کنار کادرفنی، تاثیر زیادی در روند تیم خواهد داشت.
 

نظرات 2 + ارسال نظر
شایان دوشنبه 13 اردیبهشت 1389 ساعت 02:27 ب.ظ http://9-ronaldo.blogfa.com

سلام ...
خوبی چه خبرا
ااااااااااپ خوبی داشتی
برد رئال رو تبریک میگم
بیا که اااااااااااااااااااااااپم
منتظرما [قلب][بدرود]

VpnServ دوشنبه 13 اردیبهشت 1389 ساعت 02:53 ب.ظ http://www.2.vpnserv.us

آیا از وضعیت بد اینترنت کشور خسته شده اید ؟ آیا از فیلترینگ گسترده داخلی جانتان به لبتان رسیده است ؟ پس بد نیست چیزهایی در مورد "وی پی ان" بدانید . درواقع همان فیلترشکن خودمان که محدودیتی در استفاده نداشته و به هیچ وجه در کاهش سرعت اینترنت شما تاثیر گذار نیست . برای کسب اطلاعات بیشتر از سایت ما دیدن کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد