پورحیدری: سه امتیاز ارزشمند در لرستان کسب کردیم

پورحیدری: سه امتیاز ارزشمند در لرستان کسب کردیم / شن‌سا پتانسیل صعود به مکان‌های بالای جدول را دارد


مدیرفنی تیم فوتبال شن‌سا اراک از عملکرد بازیکنان این تیم در برابر کوثر لرستان اظهار رضایت کرد.

منصور پورحیدری پس از پیروزی یک بر صفر تیمش در هفته نوزدهم لیگ آزادگان افزود: این دیدار در شرایطی برگزار شد که دو تیم نیاز مبرمی به پیروزی داشتند که خوشبختانه تیم شن‌سا با ارائه یک بازی خوب و منطقی توانست سه امتیاز ارزشمند خارج از خانه را کسب کند.

وی ادامه داد: در نیمه نخست تقریبا توپ و میدان دست شن‌سا بود و بازی بهتری نسب به حریف ارائه کردیم اما، در نیمه دوم با توجه به نیاز دو تیم به کسب سه امتیاز، بازی بیشتر احساسی دنبال شد؛ در نهایت خوشحالم که در اولین حضور در کنار شن‌سا، به پیروزی دست پیدا کردیم.

پورحیدری با بیان اینکه شن‌سا پتانسیل صعود به مکان‌های بالایی جدول را دارد، تصریح کرد: تیم شن‌سا از نفرات خوبی در ترکیب خود بهره می‌برد و با کمی افزایش روحیه و انگیزه، شاهد دیدارهای خوبی از نماینده اراک در ادامه لیگ آزادگان خواهیم بود.

مدیرفنی تیم فوتبال شن‌سا اراک در پایان با اشاره به رقابت نزدیک در گروه دوم لیگ دسته اول گفت: با توجه به نتایج دیدارهای هفته نوزدهم، رقابت در صدر و قعر جدول این گروه بسیار حساس‌تر از قبل شده که مطمئنا این مسئله در هفته‌های آینده شرایط را برای تیم‌ها دشوار خواهد کرد.


منبع:سایت رسمی شن سا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد