شن سا در لیگ یک بی تابی می کند

برگزاری دیدار تدارکاتی شن سا در شهر ری مقابل راه آهن ساویو سوسا سرمربی برزیلی این تیم را برای به ادامه لیگ 1 امیدوار کرد.

ساویو که بازیکنانش را از دومین روز سال جدید با تمریناتی فشرده برای شروع لیگ آزادگان آماده کرده بود با شنیدن خبر لغو مسابقه تیمش مقابل مهرکام از مسئولان باشگاه درخواست برگزاری دیداری تدارکاتی کرد که در نهایت راه آهن شهر ری برای یکشنبه 21 فروردین هماهنگ شد تا او از نزدیک حاصل 20 روز تمرین کردن تیمش را نظاره گر باشد.

در این دیدارکه  راه آهن با همه یارانش  برابر نماینده اراک صف آرایی کرد45 دقیقه سخت و نفس گیر را با بازیکنان جوان شن سا مقابله کرد و در مجموع با 2 موقعیتی که در طول مسابقه بدست آورد توانست 2 گل را وارد دروازه  شن سا کند که در این بین هر 2 گل بازیکنان لیگ برتری راه  آهن بی پاسخ نماند و جعفری و اندرسون توانستند دروازه حریف را فرو بریزند.

شن سا که در طول مسابقات فصل جاری به دلیل دیر بسته شدن نتوانسته بود به هماهنگی مورد نظر مسئولان باشگاه دست یابد اینک خود را مهیا بازیهای باقیمانده نموده تا با برگزاری اردوهای مختلف از سد حریفان متمول خود بگذرد.

در پایان خاطر نشان میشود بدهی های باشگاه سابق فوتبال اراک در لیگ 1 (آلومینیوم)فعالیتهای این تیم را تعلیق نموده تا فدراسیون فوتبال همچنان در پرونده ای که محق بودن شن سا اظهر من الشمس است به اشتباه فاحش  خود اعتراف نکند. 

 

(پیوست:بنده به و چند تن از همشهریان اراکی برای دیدن این بازی رفتیم ولی متاسفانه موفق به دیدن بازی خوب شن سا نشدیم.یعنی راه آهنی ها موجب شدند. )

اینم مدرکش: 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد