نامه اعتراض آمیز باشگاه شن سا اراک به فدراسیون فوتبال

جناب آقای علی کفاشیان
ریاست محترم فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران

با سلام و دعای خیر ؛
احتراماً به دنبال لغو دیدار تیم های شن سا اراک و مهرکام پارس تهران نکات مهم ، ابهام آمیز و در خور تاملی برای اینجانب ، اعضای محترم هیات مدیره و ریاست محترم هیئت مدیره باشگاه شن سا پدید آمده است که ضمن پاره ای توضیحات اهم این نکات را به استحضار جنابعالی می رسانیم .
1 – همان طور که مستحضرید تیم دولتی آلومینیوم با پذیرش پرداخت کلیه بدهی های معوقه باشگاه و تسویه حساب کامل با بستانکاران وقت،امتیاز خود را در لیگ فوتبال دسته یک کشور به اداره کل تربیت بدنی استان مرکزی واگذار نمود .
2- اداره کل تربیت بدنی نیزدر حضور مسئولان ارشد استان مرکزی طی صورتجلسه ای امتیاز این تیم را در بازه زمانی 20 روز مانده به شروع رقابت های لیگ به باشگاه شن سا واگذار نمود(صورتجلسه مطروحه مجدداً به پیوست تقدیم میگردد).بر همین اساس در ابتداو همچنین در ادامه فعالیت شن سا ، این باشگاه هیچگونه بدهی به اشخاص حقیقی و حقوقی نداشته و بدون دغدغه مالی سیر طبیعی خود را در طول برگزاری رقابت ها دنبال می کرد.
3- شن سا که برای موفقیت از نعمت در کنار خانواده بودن در اولین روزهای نوروز محروم گشت و با تمام عوامل در برنامه ای مدون به مدت 18 روز برای این مسابقه در اردو به سر می برد آیا رواست کمتر از 48 ساعت قبل از مسابقه با مهرکام پارس تهران از تعلیق فعالیت هایش مطلع گردد؟! آنهم در شرایطی که رسانه های محلی از قبیل رادیو و تلویزیون تدارک لازم رابرای پخش محلی از روزهای گذشته فراهم کرده بودند وبا اطلاع رسانی های بعمل آمده خیل عظیمی از مردم آماده حضور در استادیوم 15 هزار نفری بودند.
4-فرض محال که این باشگاه در پرداخت تعهداتش کوتاهی کرده باشد ، آیا نباید با باشگاه شن سا مکاتبه ای صورت می گرفت ؟در عصر کنونی بزهکاران و افراد خاطی را هم در جریان محاکمه قرار میدهند،چطور می شود تیم میهمان (مهرکام پارس )از عدم برگزاری مسابقه مطلع است اما میزبان ( شن سا) بی خبر از این حکم عجیب ؟!
5- مهم تر از همه چگونه می شود پیشتر برای موارد خرد و کلان مکاتبات فدراسیون با شن سا صورت میگرفت ، اما اینک برای این تصمیم بغض آلود در آخرین لحظات ، باشگاه آلومینیوم که همه می دانند دیگر وجود خارجی ندارد مورد خطاب قرارمی گیرد!؟
6- با تمام این نامهربانی ها مگر نه اینکه در آخرین مصوبه مجمع عمومی فدراسیون فوتبال در آذرماه سال 88 مقرر گردیدجهت جلوگیری از بی نظمی درجریان مسابقات لیگ به جای تعلیق تیم ها درصورت اثبات شاکیان، 10 درصد به مطالبات آنان افزوده گردد و درصورت عدم پرداخت تا آخر فصل جاری، از شرکت تیم های خاطی در فصل جدید جلوگیری بعمل آید.
با عنایت به موارد فوق آیا این شبهه برای مردم فرهیخته استان مرکزی ایجاد نمی شود که لغو مسابقه مذکور طراحان و برنامه ریزانی داشته که به صورت سازمان یافته احساسات جمع کثیری از مردم و هواداران شن سا را به سخره گرفته باشند؟
7- درپایان خاطر نشان می سازد مگر این فوتبال برای ما و دیگر باشگاه های خصوصی جز رنج و هزینه های گزاف وکمر شکن چه داشته که باید هم اکنون شاهد چنین برخوردهای تبعیض آمیز و مایوس کننده نیزاز سوی کمیته محترم انضباطی باشیم و آیا واقعاً به این شکل می خواهیم دستور مقام معظم رهبری را در زمینه خصوصی سازی اعمال کنیم؟!
با شگاه شن سا ضمن احترام به ریاست محترم فدراسیون فوتبال این نکات ابهام آمیزرا توهین به ساکنان سرزمین آفتاب میداند وتقاضا دارد پاسخ قانع کننده ای را در جهت استیفای حقوق از دست رفته در قبال مسائل ذکر شده از جنابعالی دریافت دارند و در نهایت ضمن عذرخواهی از مردم و مسئولان استانی که همواره دغدغه این باشگاه را در ذهن می پرورانند شرایطی را مهیا نمایید تا با تنویر افکار عمومی بدبینی بوجود آمده از آن فدراسیون محترم رفع گردد.
پیشاپیش از حسن نظر جنابعالی جهت رسیدگی به اعتراض مطروحه باشگاه شن سا اراک سپاسگزاریم .
سید محمد مرتضوی
مدیر عامل باشگاه شن سا اراک
نظرات 6 + ارسال نظر
علی طایی شنبه 21 فروردین 1389 ساعت 06:01 ق.ظ http://http:/

حاجی دمت گرم خسته نباشی بلا

شایان شنبه 21 فروردین 1389 ساعت 02:09 ب.ظ http://9-ronaldo.blogfa.com

Sسلام
خوبی چه خبرا کم پی دایی ها
اااپ خوبی داشتی
ااااپم بیا سر بزن
منتظرما
به امید برد مادریدی ها
فعلا
[نیشخند]

شن سا شنبه 21 فروردین 1389 ساعت 04:42 ب.ظ http://shensa.ir

با سلام و عرض خسته نباشید و با تشکر از شما دوستان عزیز
متن اصلاح شده ی نامه ی باشگاه شن سا به فدراسیون فوتبال، در سایت باشگاه موجود است .
لطفاً این متن را تصحیح نمایید .
از حمایت و توجه شما کمال تشکر را داریم .

علی طایی یکشنبه 22 فروردین 1389 ساعت 06:06 ق.ظ

تنکیووووووووووووووووووووووو

شن سا I LOVE YOU

من یکشنبه 22 فروردین 1389 ساعت 02:38 ب.ظ

فوتبال بل سیاست همینه دیگه

علی طایی یکشنبه 22 فروردین 1389 ساعت 05:37 ب.ظ

خبری از بازی دوستانه امروز با راه آهن ندارید؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد