فدراسیون فوتبال باید از مردم اراک و باشگاه شن سا عذرخواهی کند

 

مهندس مرتضوی، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شن سا اراک طی نامه ای به فدراسیون فوتبال اعلام کرد: کمیته انضباطی با حکم تعلیق تیم شن سا مرتکب اشتباه فاحشی شده است و مردم اراک و استان مرکزی این بی عدالتی و حکم عجیب را به هیچ وجه نخواهند بخشید . وی اعلام کرد: بسیار جای تعجب است وقتی همه می دانند که باشگاه شن سا هیچ گونه بدهی به اشخاص حقیقی و حقوقی ( من جمله آقای زرینچه ) نداشته، پس از گذشت 8 ماه و کمتر از دو روز تا دیداری که همه منتظر آن بودند، تیم شن سا تعلیق می گردد. وی ادامه داد، آیا این شبهه ایجاد نمی شود که رای صادره از عدم آمادگی تیم مهرکام پارس و همچنین اعمال نفوذ آقای زرینچه و ترس از حضور در اراک و هواداران شن سا نشات گرفته باشد ؟
مرتضوی افزود: این درحالی است که در آخرین مصوبه مجمع عمومی فدراسیون فوتبال که در آذرماه سال 88 مقرر گردیده است، جهت جلوگیری از بی نظمی درجریان مسابقات لیگ به جای تعلیق تیم ها درصورت اثبات شاکیان، 10 درصد به مطالبات آنان افزوده گردیده و درصورت عدم پرداخت تا آخر فصل جاری، از شرکت تیم های خاطی در فصل جدید جلوگیری بعمل آید .وی خاطرنشان کرد : کمیته انضباطی علاوه بر عدم رعایت مقررات فیفا حتی به مصوبات خود و فدراسیون فوتبال نیز بی اعتناست و جالب این که نوک تیز حملات متوجه بخش خصوصی است و شن سا تاکنون چه در زمینه داوری و چه در زمینه احکام صادره از سوی کمیته انضباطی بیشترین آسیب ها را متحمل شده که تنها سکوت کرده است . وی در پایان افزود : درصورت عدم دلجویی و عذرخواهی رسمی کمیته انضباطی از مردم اراک ، این باشگاه با ارائه مدارک مستدل نسبت به این حکم و همچنین تخلفات دیگر این کمیته رسماً به فیفا شکایت خواهد کرد .

لازم به ذکر است دیدار بین دو تیم شن سا اراک و مهرکام پارس که قرار بود عصر روز جمعه 20 فروردین در استادیوم 15 هزار نفری امام خمینی(ره) اراک برگزار شود، بدلیل بدهی تیم آلومینیوم اراک به سرمربی پیشین این تیم و تعلیق تیم شن سا ، لغو شد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد