تعلیق شن سا توهین به مردم است

ماجرای شکایت زرینچه و تعلیق بی دلیل شن سا یکی از اتفاقات عجیبی بود که خبرش قلب مردم اراک و حتی استان را شکست .اراکی ها آدم کینه ای نیستند ولی از کنار هیچ توهینی که بهشان بشود نمیگذرند حتی اگر سالها بگذرد. حرکت کمیته انضباتی و...... به حدی زشت و ناپسند بود که دل هر هوادار را به درد می اورد.

از بزرگانمان شنیده ایم که انسان وقتی میخواهد کاری انجام بدهد ابتدا بهتر است فکر عواقب و عکس العمل آن باشد. بالاخره یک روز به اراک خواهد آمد و گذرش به دیار امیر کبیر ها خواهد افتاد.

به گفته روزنامه ها و جراید جواد زرینچه به دلیل طلبی که از آلومینیوم(دقت کنید آلومینیوم نه شن سا)در فصل قبل داشت از تیم شن سا شکایت کرد. سوال اینجاست که چرا در طی این هفت ماه دست به چنین کاری نزد. زرینچه به خاطر ترس عواقب کار ودر مورد توهین به شخصیت هواداران که در فصل گذشته مرتکب شده بود یک کار غیر حرفه ای کرد از نفوذ خود در فدراسیون استفاده کردتا به اراک نیاید ولی تا  زرینچه باید بداند اراکی ها همیشه منتظرش هستند.زرینچه یک هفته دوندگی در فدراسیون و استفاده از نفوذ خود!! ترجیح داد تا همچنان فرار را به قرار ترجیح دهد.مطمئن باش در آینده ای نه چندان دور تو را در اراک می بینیم و خوش امد گویی در شان توانجام میدهیم

و در آخر مردم از فدراسیون فوتبال تقاضا دارند به علت این بی عداتی و حکم عجیب و توهین بی پروا به شعور مردم استان هر چه سریع تر از مردم اراک و همچنین استان مرکزی عذر خواهی کنند  .

نظرات 1 + ارسال نظر
ورزش دوست شنبه 21 فروردین 1389 ساعت 09:25 ب.ظ

سلام کاویان
درهمین خبر کلمه بی شعور را اصلاح کنید (_به شعور مردم اراک ...)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد