برنده ها و بازنده ها لیگ یک

به رغم اینکه فقط هفت بازی عقب افتاده از لیگ دست اول را پشت سر گذاشتیم اما نتایج آنقدر جالب بود که بد ندیدیم برای دیدارهای معوقه که خودش به اندازه برگزاری یک هفته مسابقات بود، ستون برنده و بازنده‌ها را داشته باشیم. در گروه «الف» مشهدی‌ها از برکناری حنطه بهترین بهره را بردند تا دوباره به جمع مدعیان برگردند،‌اما در گروه «ب» مربیان منشوری با پیروزی‌های خارج از خانه تیم‌هایشان را در کورس صعود به لیگ برتر قرار دادند. حالا فیروز و فرهاد که استاد و شاگرد لقب گرفته‌اند پشت سر هم اسبشان را زین کرده‌اند و خیلی مصمم هستند که به لیگ‌برتر صعود کنند. البته هر دو مربی به هوادارانشان قبل از شروع نیم فصل دوم وعده صعود به لیگ‌برتر را داده بودند!

گروه الف

برنده‌ها
تیم: پیام مشهد
برکناری علی حنطه برای مشهدی‌ها بسیار خوش‌یمن بود چرا که پس از مدت‌ها آن هم در خارج از خانه توانستند یک پیروزی پر گل شیرین را به دست آورند. پیام مشهد با این پیروزی دوباره به جمع مدعیان اضافه شد تا امیدوار باشد دوباره به لیگ‌برتر بازگردد.
مربی: داوود مهابادی
مهابادی پس از اخراج از مقاومت سپاسی دوباره به لیگ دسته اول برگشت تا شانس خودش را در این رقابت‌ها آزمایش کند. مهابادی در اولین قدم کاری کرد کارستان. هر چند که آنها با یک تیم ته جدولی بازی داشتند ولی بازی در شیراز و مقابل محمد عباسی کار راحتی نبود. مهابادی تیمی را برنده کرد که حنطه از آن ایراد می‌گرفت و می‌گفت توپ‌هایشان برای تمرین باد ندارد!

بازنده‌ها
تیم: پیام مخابرات
پیام مخابرات با شکستی که مقابل همنام مشهدی‌اش خورد وضعیتش از گذشته وخیم‌تر شد. پیامی‌ها از فرصتی که داشتند با توجه به بازی عقب افتاده‌اشان می‌توانستند از ته جدول جدا شوند ولی شکست خانگی سنگین وضعیت آنها را خراب‌تر از گذشته کرد. پیام مخابرات یکی از کاندیداهای سقوط به لیگ دسته دوم است.
مربی: محمد عباسی
محمد عباسی به این نیت به پیام مخابرات آمد که این تیم را از انتهای جدول جدا کند تا با قرار گرفتن در میانه جدول فصل را به اتمام برسانند اما نه تنها عباسی نتوانست پیام را نجات دهد بلکه آنها را در ته جدول به شاهین اهواز چسباند تا ناکام‌ترین مربی لقب بگیرد. عباسی سال گذشته برق شیراز را هم به لیگ یک برد!

گروه ب
برنده‌ها
تیم: داماش گیلان
داماش در خانه مس سرچشمه دست به کار بزرگی زد. شاگردان فیروز کریمی حساس‌ترین بازی عقب‌ افتاده را به نفع خود پایان دادند تا از جمع مدعیان خارج نشوند. داماش با این پیروزی به سه امتیازی صدرنشینی رسید و با یک پیروزی و لغزش صدرنشین می‌تواند در هفته‌های آینده صدرنشین جدید لیگ یک شود. فیروز کریمی به هواداران رشتی قول داده که این تیم را لیگ‌برتری کند گویا او فاصله‌ای تا وفای عهدش ندارد.
مربی: فرهاد کاظمی
فرهاد کاظمی وقتی به تبریز آمد گفت:«اگر مطمئن نبودم برای فولادگستر مثمرثمر نبودم هرگز به تبریز نمی‌آمدم. من آمده‌ام تا با فولادگستر به لیگ‌برتر صعود کنم تا سهمیه تبریزی‌ها افزایش یابد. حالا فرهاد کاظمی رفته‌رفته دارد به خواسته‌اش نزدیک می‌شود. آنها با شکست مهرکام در تهران به جمع مدعیان اضافه شدند.

بازنده‌ها
تیم: مهرکام تهران
مهرکام تهران که جواد زرینچه را برای فرار از ته جدول جذب کرده بود،‌با این مربی جدید هم نتوانست از انتهای جدول رهایی پیدا کند. آنها این روزها در خانه خوب می‌بازند. مهرکام این فرصت را داشت تا با استفاده از بازی عقب‌ افتاده‌اش از جمع فانوس به دستان موقتا خارج شود ولی حالا خطر سقوط را با این شکست خانگی بیشتر از پیش احساس می‌کند.(پس معلوم میشه جواد زرینچه مربی کار بلدی نیست و اگر میخواد خلاف اینو ثابت کنه باید این تیمو از ته جدول بکنه تا حالا که تیم با اومدن جواد فرقی نکرده)مربی: احمد سنجری
مس سرچشمه این فرصت را داشت تا با اندیشه‌های احمد سنجری در خانه از سد داماش بگذرد تا به مدعیان قهرمانی بچسبد اما بهترین فرصت را از دست داد تا با دو پله سقوط حتی فولادگستر را هم بالای سر خودش ببیند. احمد سنجری در دوئل با فیروز کریمی حساس‌ترین بازی گروه «ب» را واگذار کرد تا مربی بازنده هفته معوقه لقب بگیرد.

نظرات 4 + ارسال نظر
علی طایی چهارشنبه 18 فروردین 1389 ساعت 06:07 ق.ظ

به به نجورسنننننننننننننننننننننننننننگ

خسته نبای

علی طایی چهارشنبه 18 فروردین 1389 ساعت 06:09 ق.ظ

اینقدر خسیس نباش بزار از روی مطالب خوب با ذکر منابع طبیعی کپی کنیم داداش

شن سا چهارشنبه 18 فروردین 1389 ساعت 11:26 ق.ظ http://shensa.ir

salam bezoodi ax haye jadiid roye site gharar khahad gereft .
http://www.shensa.ir/content.asp?type=13

شایان چهارشنبه 18 فروردین 1389 ساعت 01:06 ب.ظ http://9-ronaldo.blogfa.com

سلام
کمال جان ممنون که سر زدی
بازم بیا سر بزن
ااااااپ خوبی داشتی
منتظرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد